piątek, 12 lutego 2010

Wyróżnienia od ach1974:)

Kochana ach 1974 z Moich Pasji postanowiła chyba wyciągnąć mnie z mojego zastoju twórczego i obdarowala mnie całym ogromem wyróżnień.Jest mi niezmiernie miło,że zostałam w ten szczególny sposób doceniona..Dziękuję Ci bardzo,bardzo.
Przekazuję te wyróżnienia dziewczynom ,które są mi wyjątkowo bliskie i uwielbiam do nich zaglądać-

  Kochanej Ikusi z Mojego Wędrowania i Agusi z Oazy





oraz   Li z B&W i Jolannie z Między ziemią a niebem 







Tak zmobilizowana nie pozostało mi nic innego tylko zacząć działać,bo aż mam wyrzuty sumienia,że nic ostatnio nie "zmajstrowałam".U Was tyle się dzieje i wstyd mi za moje lenistwo.
Obiecuję,że w niedzielę czymś się pochwalę;)

Pozdrawiam i uciekam do pracy na nocną zmianę

4 komentarze:

  1. Oj Ty pracusiu, ostatnio mam wrażenie, że cały czas pracujesz, mimo, że chodzisz na zmiany, odpocznij troszku :))
    Dziękuję Ci niezmiernie za moc wyróżnień, doprawdy nie wiem czym sobie na nie zasłużyłam??
    Pozdrawiam serdecznie i sił do działania życzę, pozdrów ode mnie błękitnego aniołka ;) ja cały czas o nim myślę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Tobie tylu wyóżnień.
    Bardzo dziękuję za moje :)))
    Pozdrawiam cieplutko i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serdeczne gratulacje!Tyle wyróżnień do Ciebie przyleciało!
    I bardzo dziękuję!Naprawdę bardzo!Tak mi miło!

    Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia w następnym Twoim pościuku!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne gratulacje za ogrom wyróżnień. Dziękuję bardzo za te, którymi mnie obdarowałaś. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)