niedziela, 27 stycznia 2013

Nareszcie wyszło upragnione słoneczko . Z każdym jego  promieniem wraca mi energia i chęć do życia :). Takie zimowe dni lubię  mimo, że jest bardzo zimno . Za oknem cudowne widoki a w domu płomień w kominku .Teraz będę się chwalić :)... Od córci dostałam śliczną lampkę , klosz pewnie przejdzie małą metamorfozę a narazie dodałam do niego serducho zimowe zrobione przez mamę . Ozdoby świąteczne powędrowały jakiś czas temu  do kartonów , zostały tylko nieliczne czerwone akcenty . Ze skrzatami jeszcze nie potrafię się rozstać ;) . W przyszłym tygodniu spełni się jedno z naszych marzeń domowych ...huuuurrrrra robimy studnię głębinową !!!!:) .Dla nas to wielka sprawa , bo wyobraźcie sobie ,że są jeszcze wsie, do których nie dotarła cywilizacja i nie ma wodociągów . No właśnie tu gdzie mieszkam tak jest , a że lato dało nam popalić i zwykła studnia wyschła to trzeba było wziąść sprawy w swoje ręce , bo gmina raczej nie przejmuje się tym problemem ( a nie jest to tylko mój problem ) Decyzja zapadła i wiercimy swoje własne źródełko :) Dzisiaj nie będę Was zamęczać czytaniem , pokażę za to moje dzisiejsze zdjęcia , na których widać jaki piękny dzień był w Beskidach :)














Dziękuję Wam ogromnie za to ,że zaglądacie i zostawiacie takie miłe słowa :)
Miłego wieczoru

Bożena

13 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda zima jak świeci słoneczko:)))szczególnie u Was :)))Trzymam kciuki za studnię:)))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana odezwij się bo mi wszystkie numery szlak trafił. Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć mam już dosyć zimy to u ciebie wygląda pięknie:)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah jak mieszkasz:) Cudnie:) Ja znam kryzys wody, też przeszłam kopanie studni, ale to były czasy liceum, więc to było w domu rodzinnym. Ten huk i czekanie.....jest, czy nie ma.....Trzymam kciuki za tę mega-robotę:) Lampka cudna, chciałam też sobie taką kupić, bo jest cudna, ale już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny dzień!
    a w domku...Twoja mama śliczne serduszko Ci zrobiła, a córa też się na rzeczy zna!! :)
    pięknie u Ciebie...
    no i początek roku a Ty już z kopyta marzenia spełniasz! tak trzymaj!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale u Ciebie jest pięknie i na zewnątrz i w środku. Domek masz taki ciepły, urokliwy, pełen dobrych fluidów. Cudowne wnętrze. Widoków też Ci można pozazdrościć. To trzymam kciuki za to Wasze źródełko, aby było pełne pysznej, czystej wody. Żeby było takim prawdziwym źródłem życia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ehh.. po prostu cudnie i klimatycznie i na zewnątrz, i wewnątrz..

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia,taką zimę kocham:)Ja dopiero dzisiaj dobrałam sie do choinki i całej reszty najgorzej było rozstać się ze skrzatami ,patrzenie na nich zawsze poprawiało mi humor:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest zima i co by nie mówił będzie jeszcze jakiś czas-ślicznie u Ciebie bardzo podoba mi się serduszko piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko, piekne te twoje Beskidy..trochę też i moje, bo ja też w Beskidach:)
    Trzymam kciuki za studnię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaką masz piękną lampę, mam nadzieję, że nie będziesz zła,bo odruchowo zapisałam sobie jej zdjęcie na kompa do inspiracji, ponieważ w kolejce do przeróbki czeka moja lampka, i planowałam ją wyrzeźbić/wyfrezować a wzory na twojej są boskie!Masz cudownego bloga,obserwuję i będę zaglądać częściej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam do Ciebie z "Wnętrza i Ogrodu" ... śliczny masz domek i niezwykle klimatyczny ... jeśli pozwolisz chętnie się zadomowię:) Widoki cudne, jak to w Beskidach... jestem po drugiej stronie :)) I ucałowania od mojej Neli dla Twojego Lorda :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)