poniedziałek, 9 września 2013

Ja w temacie Bolesławca

Ceramika Bolesławca towarzyszy mi od ponad 10 lat . Mam cały komplet żółto-piaskowej zastawy , teraz nadszedł czas na zbieranie granatowej :) Wzornictwo przepiękne i jakże pasujące do mojej sielskiej, wiejskiej chatki :) ....droga to pasja , ale cóż jak się człowiek lubi otaczać pięknymi przedmiotami....Wykorzystałam jakiś czas temu okazję ( 40 urodziny ...masakra!!! że 40-te )  i na pytania rodzinki co chcę dostać w prezencie zażyczyłam sobie jakiś "drobiazg " z Bolesławca :) ....AAAAAle się obłowiłam !!! Teraz marzę o wazie :). Poniżej kawałek mojej kolekcji :) , do której zostały dokupione klosze-durszlaki z Olkusza :)











Uleńka z bloga Kuferek Ulci  obdarowała mnie przepięknym etui na moją nową "cegłę" ;) ( czyt. telefon ) .Zdjęcia nie oddają w pełni misternej pracy Ulci :) Kochana dziękuję jeszcze raz ogromnie : )



Uściski dla wszystkich zaglądających
Bożena



9 komentarzy:

  1. Uwielbiam biało-niebieską ceramikę, a Bolesławiec ubóstwiam:)))
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceramika z Bolesławca jest cudna. W sierpniu było "Święto Ceramiki" w Bolesławcu na które udało mi się wybrać po raz pierwszy. Było mnóstwo stoisk z ceramiką, wszystko tak piękne, że można było dostać oczopląsu;)
    Blog miły, chętnie zagoszczę w nim na dłużej i poczytam starsze posty.
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie. Sympatyczny blog, chętnie zagoszczę w nim na dłużej
    i poczytam starsze posty. Co to ceramiki to jest cudna. W sierpniu odbyło się w Bolesławcu "Święto ceramiki" w którym miałam okazję uczestniczyć po raz pierwszy. Czego tam nie było... mnóstwo stoisk, przeróżne wzory, oczopląsu można było dostać, wróciłam oczarowana.
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNA KOLEKCJA;-) A LAMPA POWALIŁA MNIE NA KOLANA PO PROSTU!!!!TA DONICZKA W KTÓREJ MASZ PELARGONIE TEZ BARDZO PRZYPADŁA MI DO GUSTU;-)))POZDRAWIAM CIEPLUTKO. P.S TYLKO MI NIE MOW ZE PRZEJMUJESZ SIE ,,CZTERDZIESTKĄ''? ;-))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś:)))bardzo mi się podoba Bolesławiec,ale już sobie obiecałam żadnych nowych zbiorów:)))piękne zdjęcia:)))buziaczki przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko to co mi się podoba ,co lubię .Piękny dom ,moje marzenie ,raczej nie do zrealizowania .Pozdrawiam cieplutko <3 I do zobaczenia :)
    Ewa Tucholska

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności. Uwielbiam tą ceramikę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mi się spodobało drugie zdjęcie z tego posta - ma klimat :) zabawne i pomysłowe te durszlaki jako klosze ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez kocham ta ceramike. Narazie mam tylko skromna kolekcje kubeczków, ale wiele rzeczy mi sie marzy:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)