sobota, 7 listopada 2009

Mój dom

Mój dom,w którym żyję,to dom zbudowany przez mojego pradziadka dumnie noszący nazwę "Willa Skalica"(do dziś mam ten szyld na strychu).Pradziadka niestety nie znałam,ale dzięki moim kochanym dziadkom ten budynek stał się dla mnie najwspanialszym domem,pełnym pięknych wspomnień.Do dzisiaj,kiedy wracam do domu po dłuższej nieobecności czuję jego zapach...zapach,który zapamiętałam z dzieciństwa.Teraz wszystko wygląda inaczej,ale dla mnie każdy kąt,każde miejsce przypomina babcię i dziadka...

1 komentarz:

  1. Dziękuję za miłe słowa w liście!
    Piękne masz korzenie, a rysunki Twego dziada zachwyciły mnie. Ja bym je oprawiła!
    Pozdrawiam Czarna serdecznie i życzę wielu blogowych przyjaciół.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)