niedziela, 3 stycznia 2010

Biżuteria ze starej szkatułki


Dzisiaj piszę na szybko,bo za chwilę idę do pracy,ale chciałam się pochwalić pamiątkami po babci Maryni.Uwielbiam biżuterię,szczególnię tą srebrną.Wszelkiego rodzaju wisiorki,zawieszki i kolczyki są nieodłącznym elementem mojego ubioru i moja kochana Babcia też chyba lubiła takie dodatki.Te broszki pamiętają początek zeszłego wieku.Bardzo lubię tą broszkę z brązowym kamieniem,jest bardzo misternie wykonana.








A to stara klamerka do paska.


Zegarek i te srebrne elementy,fachowo nazywane hoczkami,to część stroju regionalnego z mojego terenu.Też należały do mojej Babci.Są bardzo pięknie wykonane i bardzo stare,myślę że pamiętają jeszcze czasy mojej prababci.  















...i obudowa na zegarek oczywiście srebrna i stara.






Na koniec moja szkatułka na biżuterię prezent od Darka i mój ulubiony wisiorek,który dostałam od mamy na ćwierćwiecze....oj kiedy to było??;)




Pozdrawiam wszystkich noworocznie i uciekam do pracy.
 

8 komentarzy:

  1. Piękne pamiątki!Szczególnie ta broszka z brązowym kamieniem!Cudo!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenne pamiątki.Broszka z brązowym oczkiem wykonana bardzo misternie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości!! Przyznam, że też mam kilka takich cudeniek w kolekcji, tyle że po mojej mamusi;) Przesyłam buziolki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle piękności pokazujesz :) a zegareczek porywam i uciekam ~ cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie pamiątki to dopiero skarby- naprawdę cenne i ładne.

    Poazdrawiam i życze wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka pokazałaś, same skarby! Szkatułka też śliczna, lubię takie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!:-)
    Przepiękne pamiątki!!! Cudne są te wszystkie skarby, które przechowujemy po naszych przodkach. Ty masz piękną kolekcję przedmiotów z duszą!!!:-)))
    Pozdrawiam ciepło!:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne przedmioty!
    pozdrawiam
    HaArt
    haart.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)