piątek, 15 stycznia 2010

Wyróżnienia,Dama i Zegar

Chciałam się pochwalić wyróżnieniami ,które dostałam od Jolanny z Między ziemią a niebem Jest mi niezmiernie miło,że to co robię i jak żyję komuś się podoba.Jolanno dziękuję Ci bardzo.Wyróżnienia przekazuję tym razem wspaniałym dziewczynom,których blogi mam w obserwowanych.Wszystkie jesteście cudowne i wnosicie do mojego życia wiele ispiracji,działacie na mnie jak koło napędowe,za co bardzo Wam dziękuję.






Pokażę jeszcze śliczną porcelanową Damę i zegar,oczywiście wszystko wiekowe.Życzę miłego dnia  













3 komentarze:

  1. Serdecznie Ci gratuluję wyróżnień!
    Porcelanowa dama-cudna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Grtauluję wyróżnień :) Dziękuję za sms-ka w konkursie :) To dla mnie bardzo duzo znaczy :) A porcelanowa figurka jest cudowna po prostu! Taka kruchutka i delikatna! Cudna! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wspaniałych wyróżnień:)
    Taka porcelanowa figurka pięknie komponuje się zapewne w pięknym salonie.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)