niedziela, 26 lutego 2012

Kuchnia na wiosnę i bułeczki

Nie jestem w tym odkrywcza,że w mojej kuchni będzie pastelowo w tym roku.Darek wprawdzie wolałby, żeby w naszej drewnianej chatce było wszystko drewniano-drewniane,ale ja codziennie przekonuję go do babskiej skłonności do pasteli,różyczek,kropeczek,koronek......i chyba nie ma wyjścia i się poddaje..hehe
Nareszcie opuściło mnie też zimowe lenistwo i wreszcie dostałam weny twórczej i znowu przerabiam wszystko co mi w ręce wpadnie.Zajęta ową twórczością zapomniałam,że człowiek jeść czasami musi (ja ostatnio inaczej odczuwam głód niż moja rodzina .....bo jestem na diecie...o zgrozo), więc Darek postanowił wziąść sprawę w swoje ręce i zmontował bułeczki z sosem czosnkowym...pyszne i oczywiście zgrzeszyłam.Powiem Wam,że służy mu to wiejskie życie;) Jak jeszcze chwyci się za przetwory to padnę....hehe....









Życzę miłego popołudnia i dużo słoneczka na cały tydzień   

10 komentarzy:

  1. Jak pięknie pastelowo sie zrobiło,a bułeczki wyglądają tak apetycznie ze zgłodniałam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dodatki, wiosna w pełni w Twojej kuchni! Częstuję się smakołykami:-)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. u Was faktycznie widać, czuć i smakuje się wiosnę !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie! Śliczne te pastelki!!
    No ale ten Twoj mąż to zdolny!!Kurcze!!! Jak zacznie przetwory robić, to ja tez padnę!!
    Podziwiam za wytrwałość podczas diety!!!Ja nie mogę się zmobilizować.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie i pastelowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, kolorowo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj jak ładnie!!!A że mężowi służy to pozazdrościć...może odkryje swoje nowe powołanie!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jak ślicznie :) Kocham pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie... Tylko pozazdrościć...
    Od niedawna tez sie zakochałam w pastelkach...
    Mam w związku z tym małe pytanko. Jakie to kolorki farby? i firma? Może była juz mowa o ty wcześniej, jednak nie mogę sie doszukać...
    Pozdrawiam sylvii.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)