niedziela, 28 kwietnia 2013

Pozytywne nastawienie :)

Nastroje ostatnio u mnie były różne ...pisałam Wam o moim braku serotoniny ,depresji wiosennej i takie tam........ale to już za mną :) Z racji dwoistej natury (Bliźniak przecież jestem :) charakter mam dość zmienny jak i spojrzenie na życie . No dobra przyznaję się , że jestem strasznie chimeryczna ;) , ale przynajmiej rodzina się ze mną nie nudzi ....ja z rodziną zresztą też nie ;) Ostatnio mam pozytywne podejście do życia , bo jak tu doła mieć skoro wszystko wkoło takie piękne...słoneczko świeci , kwiaty w ogrodzie pięknie wychodzą z ziemi ( hura !  wszystko co w zeszłym roku posadziłam przyjęło się ! ) ,  a do tego wszystkiego córka obdarowała mnie bukietem fioletowych tulipanków , siostra ślicznymi kubeczkami w pastelowych kolorkach.... no i mamy nowego domownika , o którym pisałam w poprzednim poście :)
Obiecałam sobie , że popracuję nad sobą i będę się cieszyć z każdego pięknego , słonecznego dnia spędzonego z rodziną w moim cudownym domku.







 







Życzę Wam dużo , dużo słoneczka i radości z każdej chwili.
Bożena

8 komentarzy:

  1. Kochana ciesz się z każdej pięknej chwili :) Życie jest przecież takie przewrotne i nieoczekiwane ...
    Dzisiaj była u mnie b. dobra koleżanka, która ma nieuleczalnie chore dziecko ... łapie każdą chwilę, chłonie każdy uśmiech, cieszy się z każdej drobinki ... Ludzie tak często nie doceniają tego co mają ...
    pozytywne uciski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Dziękuję za pozytywne wspieranie :) Buziaki

      Usuń
  2. Piękne kubeczki i kwiaty :)

    Skandynawska moda i wnętrza - zapraszam :) http://www.skandichic.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm gdzie Twoja siorka znalazła takie piękne kubeczki:)))))))))ja też chcę:)))))jakie pozytywne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana te kubolce były dostępne wyobraź sobie w avonie , zapytam siostrę może uda się coś jeszcze w tym temacie zdziałać ;) Buziaki

      Usuń
  4. ale piękne zdjęcia:) kubeczki są przeurocze! takie nastawienie mi się podoba! uśmiech musi być!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)