niedziela, 15 czerwca 2014

Ogród - moja pasja

Wiosną i latem dopada mnie ta sama mania..... sadzenia i  kupowania kwiatów , krzaczków i drzewek . W tym roku taras przybrał barwy żółte , białe i pomarańczowe . W ogrodzie pojawiły się nowe rododendrony , Judaszowiec kanadyjski , prusznik niebieski . Powstają też nowe rabaty kwiatowe i skalniaki . Każdą wolną chwilę po pracy wykorzystuję na relaks w ogrodzie ....przesadzam , plewię , dzielę kępy kwiatowe . Kwiaty odwdzięczają mi się pięknym kwitnieniem i cieszą moje oczy :) Zapraszam do ogrodu widzianego moimi oczami :)






















Nasza sowa Frida wzięła udział w teledysku :) a to zapowiedź :)

 

Cudownej niedzieli życzę i dziękuję za odwiedzinki

Bożena

10 komentarzy:

  1. Ogród cudowny ... A Frida to już celebrytka ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejciu, jak pieknie!
    mam nadzieje, ze moj ogtod tez tak kiedys pieknie zakwitnie...
    pozdrawiam Cie serdecznie Bozenko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to macie gwiazdę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci rosną kwiaty:)widać dobrą rękę:))buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie i kolorowo. Ciekawa jestem jak sobie poradzi judaszowiec. To piękne drzewo,
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród prezentuje się pięknie :) Widać że dbasz o niego z pełnym poświęceniem i pasją.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)