sobota, 8 września 2012

Dzisiaj troszkę widoków i przyrody która mnie otacza :)Mysłę,że bardzo szybko wpasowaliśmy się w nasze nowe wiejskie życie.Kocham moje nowe otoczenie i obcowanie z naturą.Czuję się tutaj jakbym była na wiecznych wakacjach.











Niedawno zaliczyliśmy..(jak co roku zresztą) nasze dożynki z tym ,że tym razem mój Darek szedł w korowodzie z jastrzębiem.Mnie też nie ominęła przyjemność trzymania na rękach paru "małych "ptaszynek...hehe.Podobno mam się przyzwyczajać ,bo Darek nosi się z zamiarem nabycia takiegoż ptaszka.No czuję,że za chwilę mój dom zamieni się w zwierzyniec prawdziwy,ale co tam.....na wsi przecież trzeba coś hodować:)













No i nasze dwa psiaki,które nareszcie nauczyły się żyć ze sobą:)






Życzę Wam słonecznej niedzieli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)