niedziela, 11 maja 2014

Ogrody Kapias - Część I ... Ogród Wiejski :)

Wczoraj cały dzień spędziliśmy w ogrodzie ....plewiliśmy , sadziliśmy drzewka , zakładaliśmy zakątek iglakowy , a dzisiaj spontanicznie , mimo brzydkiej pogody wyruszyliśmy na wycieczkę po inspiracje do najpiękniejszych Ogrodów Kapias :) Mój post muszę podzielić na części , ponieważ chcę Wam pokazać jak najwięcej zdjęć z tego cudownego "kawałka" świata . Dzisiaj pokażę ogród wiejski , czyli ten który jest najbliższy memu sercu , jedyny z wielu ogrodów w tym miejscu , który rządzi się swoimi prawami ....jest naturalny i piękny w swojej prostocie . Zapraszam na podróż widzianą moimi oczami :)  



















To była cudowna niedziela , mam głowę pełną pomysłów :)
Zapraszam na fotograficzną relację w cz. II 
Buziaki

Bożena
   

3 komentarze:

  1. Bardzo urokliwe miejsce! Przejrzałam całą ich stronę, nie miałam pojęcia, że coś równie fajnego do udania się na wycieczkę i roślinkowe zakupy mam w okolicy. Dzięki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie! Nigdy tam nie byłam ,jestem więc zgłodniała kolejnych zdjęć,
    Pozdrawiam serdecznie,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem ciekawa Twoich pomysłów:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wielką radością.
Dziękuję z całego serducha :)